Վիլյամ Սարոյան․ նախագիծ

saroyan1

Ժամկետը՝ 10.05-19.05

Մասնակիցները՝  6-րդ և  7-րդ դասարանների սովորողներ

Նպատակը՝
. ծանոթանալ սարայանական գրչին
. ընթերցել ստեղծագործությունները, յուրացնել
. պատմվածքները, առակները վերածել փոքրիկ բեմադրությունների
. կատարել պատմվածքների/ առակների թարգմանություններ
. պատրաստել տեսանյութեր/ ձայնագրություններ
. պատրաստել  փոքրիկ մուլտֆիլմ՝ հենվելով սարոյանական որևէ ստեղծագործության սյուժեի վրա

Ընթացքը՝
․ ընթերցում ենք Սարոյանի պատմվածքները
․ քննարկում ենք սյուժեն, գաղափարը, առանձնացնում ենք «բանալի»   մտքերը, նախադասությունները
․ դրանք դարձնում ենք շարադրության/պատմվածքի/հեքիաթի սկիզբ և        ստեղծագործական աշխատանք ենք կատարում
․ ընթերցում ենք առակները, վերհանում՝ գաղափարները
․ կատարում ենք առակների թարգմանություններ (անգլերեն, ռուսերեն, ֆրանսերեն, պարսկերեն)
․ փոքրիկ  մուլտֆիլմեր/անիմացիաներ ենք պատրաստում՝ հենվելով  առակների  բովանդակության վրա
․ ընթերցում ենք Սարոյանի «Օ՜, Վանա լիճ» բանաստեղծությունը, վերլուծում ենք՝ անդրադառնալով նաև մեր Զանգիին
․ կազմակերպում ենք բակային ընթերցումներ

Արդյունքը՝

Մեր տեսանյութերը և ձայնագրությունները

Վիլյամ Սարոյան- առակներ
Վիլյամ Սարոյան- առակներ
Վիլյամ Սարոյան-առակներ
«Մարդկային կատակերգություն»
«Մարդկային կատակերգություն»
«Նարինջները»
Առակներ
Հարցազրույց
Առակ
«Խեղճուկրակ արաբը»
Առակներ
Առակներ
«Մարդկային կատակերգություն»
«Ամերիկացի մեծն Ապուշը»

Ստեղծագործական աշխատանքներ, պատումներ, վերլուծություններ

«Ծիծաղը»
«Գիշերվա կախարդանքը»
«Եթե Աստված»
Սարոյան
Վերլուծական
«Արև»
«Հոգնել եմ»
«Ամերիկացի մեծն ապուշը»
«Հինգ հասուն տանձեր»
«Ամերիկացի մեծն Ապուշը»
«Խեղճուկրակ արաբը»
«Մարդկային կատակերգություն»
«Մարդկային կատակերգություն»
«Ամերիկացի մեծն Ապուշը»
«Նարինջները»

Լեզվական աշխատանքներ

Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական 
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական 
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական
Լեզվական